Johannes de Vries wordt de nieuwe directeur van Stichting Present Nederland!

april 5, 2023

We zijn ongelooflijk blij met de komst van Johannes als nieuwe directeur van Present. Met zijn ervaring als voormalig hoofd voorlichting van de ChristenUnie -fractie in de Tweede Kamer zal hij bijdragen aan de missie van de stichting om de beweging van omzien naar elkaar in Nederland verder te vergroten.

Met de komst van Johannes de Vries als nieuwe directeur is Stichting Present Nederland klaar voor de toekomst en zal de beweging van omzien naar elkaar verder versterkt worden.

Johannes de Vries: “In een tijd waarin we de maatschappelijke druk door onder meer vergrijzing, polarisatie en eenzaamheid voelen toenemen, heeft Present een missie die belangrijker is dan ooit. Present is de brug tussen mensen die iets te bieden hebben en mensen die daarmee geholpen kunnen worden. Aan die beweging van omzien naar elkaar wil ik graag een bijdrage leveren.”