Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Ideeënmap projecten

Stichting Present Alkmaar heeft de omslagfoto bijgewerkt.
Stichting Present Alkmaar

Een PRESENT-dag is een VERWEN-dag! ... Lees meerLees minder

2 dagen geleden

Een PRESENT-dag is een VERWEN-dag!

Wat is de overeenkomst tussen Present Alkmaar en Sanquin Bloedbank? Allebei bieden zij mensen in nood perspectief! Present werft groepen die een deel van hun tijd en handen geven. Sanquin werft donoren die een deel van hun bloed afstaan. Doe jij ook mee?
Voor aanmelding van je tijd en je handen bij Present, meld je je aan via stichtingpresent.nl/alkmaar/aanmelden/als-individu/
Voor je aanmelding als bloeddonor bij Sanquin neem je contact op via www.sanquin.nl/donor-worden
... Lees meerLees minder

2 weken geleden

Voor aanmelding van je tijd en je handen bij Present, meld je je aan via https://stichtingpresent.nl/alkmaar/aanmelden/als-individu/
Voor je aanmelding als bloeddonor bij Sanquin neem je contact op via https://www.sanquin.nl/donor-worden

Hij had nooit durven dromen, dat deze wens zou uitkomen: Hulpontvanger (12) is ontzettend blij met zijn nieuwe kamer! Hij geniet er elke dag van, vooral van de mooie wandschildering en z’n nieuwe t.v. En dan ook nog -na afloop- een geweldige opbergkast, die precies naast zijn bed past! De vrijwilligers hebben erg hard gewerkt om dit allemaal voor elkaar te krijgen. De kinderen vonden het heel gezellig om hierbij te mogen helpen en hebben daarbij ook nog hun Engels geoefend.

Het gezin heeft door het project ervaren dat zij er -in een voor hen zware tijd- niet alleen voor staan. De hulp en warmte van de vrijwilligers zijn hoopgevend en verlagen de stress in het gezin. Met elkaar fysiek bezig zijn, leidt af van alle zorgen en problemen die hun leven dagelijks beheersen. Deze dag was daardoor een adempauze voor moeder en kinderen. Voor hulpontvanger is het heel fijn dat hij nu een gezellig plekje heeft, waar hij zich kan vermaken en zich prettig voelt. Dat is een grote bijdrage aan zijn welbevinden.

Cijfer: 10!
... Lees meerLees minder

1 maand geleden

Het gezin heeft door het project ervaren dat zij er -in een voor hen zware tijd-  niet alleen voor staan. De hulp en warmte van de vrijwilligers zijn hoopgevend en verlagen de stress in het gezin. Met elkaar fysiek bezig zijn, leidt af van alle zorgen en problemen die hun leven dagelijks beheersen. Deze dag was daardoor een adempauze voor moeder en kinderen. Voor hulpontvanger is het heel fijn dat hij nu een gezellig plekje heeft, waar hij zich kan vermaken en zich prettig voelt. Dat is een grote bijdrage aan zijn welbevinden.

Cijfer: 10!

Reageer op Facebook

Super zeg! Fijn dat jullie er zijn!

Laad meer