Aanmelden als vrijwilliger

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Donateur

Kerstengelen gezocht!

Het is niemand onopgemerkt gebleven dat dit een uitzonderlijk jaar is. Als gevolg hiervan zijn er behoorlijk wat mensen die zich rond de feestdagen eenzaam voelen. Stichting Present Alkmaar organiseert daarom een Kerstengel Actie!

Meer over deze actie

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

In regen en wind heeft een vader-zoon team afgelopen zaterdag een schutting geplaatst bij een alleenstaande vrouw die voor redenen op kort termijn een schutting nodig had. Door hardnekkige wortels, knoesten en leidingen geen eenvoudige klus, maar door even door bikkelen is de klus toch in 1 dag geklaard. Mevrouw en hulpverleenster heel blij en dankbaar. Voor de vrijwilligers een welkome afwisseling van thuiswerken, maar bovendien ook een leuke tijdsbesteding om samen te klussen en mooi om de blijheid van de hulpontvangster te mogen zien.
Wil je je ook als gezin of deel van gezin aanmelden? (vooral nu extra handig omdat onderling afstand houden tijdens klussen niet hoeft), zie: www.presentalkmaar.nl
#presentalkmaar #zorgvoorelkaar #vrijwilligerswerk #StichtingPresent #coronahulp #socialwork #vrijwilligerswerk #vrijwilliger #hulpverlening #gezin

2 dagen geleden

#presentalkmaar #zorgvoorelkaar #vrijwilligerswerk #stichtingpresent #coronahulp #socialwork #vrijwilligerswerk #vrijwilliger #hulpverlening #gezin

Lieve mensen,

Volgend weekend is het weer het gezellige Sinterklaasfeest. In deze vreemde coronatijd zal de viering voor iedereen anders zijn dan voorgaande jaren. Blijft het snoepgoed, dat Sint en zijn trouwe Pieterbaas in de schoenen van al die lieve kinderen strooit.
We willen u allen vragen om ons sinterklaassnoepgoed te doneren. Er is zo goed als geen Sinterklaassnoepgoed aanwezig op de voedselbank. Op 3 december 2020 delen wij een cadeau uit aan de kinderen van onze klanten. Heel graag willen wij hierbij ook Sinterklaassnoepgoed stoppen. Helpt u ons hiermee alstublieft?!
U kunt dit snoepgoed langs brengen op Pettemerstraat 39 B te Alkmaar. We zijn superblij met alles.

openingstijden: dinsdag 09.00 - 15.00 uur/woensdag 08.00 - 13.00 uur/donderdag 08.00 - 12.00 uur.

Is dit iets voor jou?
Meld je aan via info@presentalkmaar.nl of www.presentalkmaar.nl (o.v.v.hondje Bergen)

Is dit iets voor jou?
Laad meer