Aanmelden als vrijwilliger

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Donateur

Zinvol vrijwilligerswerk

Zinvol vrijwilligerswerk samen met collega’s je gezin of vrienden. Ervaar hoe een paar uur van je tijd een groot verschil kan maken in het leven van een ander.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wat een perfecte match tussen bedrijven, vrijwilligers en maatschappelijke hulporganisaties! Present Alkmaar maakte het mogelijk om twee hulpvragen op één (ook nog eens zeer warme) dag af te handelen. Via de GGZ een inboedel van een cliënt verhuisd en voor een andere cliënt een kast verplaatst.
Dit alles kon zo efficiënt verlopen omdat Vlieg Makelaars hun bus beschikbaar hadden gesteld. Dit maatwerk via Present Alkmaar komt altijd weer tot stand met veel aandacht voor passende oplossingen en met top vrijwilligers! 👍😀
... Lees meerLees minder

2 dagen geleden

Hulpvrager wordt hulpgever! Een mooi voorbeeld van waar omkijken naar elkaar toe kan leiden is dit. Een vrijwilliger van Present Alkmaar knapt de tuin op voor een alleenstaande moeder die de middelen en mogelijkheden niet had om het zelf te doen. Dankbaar voor deze hulp en door de leuke samenwerking met Present heeft dit haar geïnspireerd om zelf vrijwilliger te worden. Ze helpt nu door contact met ouderen en met hen te wandelen om zodoende eenzaamheid tegen te gaan 💖 ... Lees meerLees minder