Aanmelden als vrijwilliger

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Donateur

Zinvol vrijwilligerswerk

Zinvol vrijwilligerswerk samen met collega’s je gezin of vrienden. Ervaar hoe een paar uur van je tijd een groot verschil kan maken in het leven van een ander.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Samen iets doen voor Alkmaar? Dit geweldige filmpje is voor alle hulpverleners in Alkmaar die een hulpvraag bij ons willen aanmelden namens hun cliënt. Na dit filmpje weet je alles van aanmelding tot klusdag!
Maar ook vrijwilligers weten hierdoor dat hun inzet op de goede plaats terecht komt! (Delen mag !)
Meer info en aanmelding: www.presentalkmaar.nl
#StichtingPresent #presentalkmaar #alkmaar #gemeentealkmaar #vrijwilligerswerk #vrijwilliger #hulpverleners #hulpverlenersorganisaties #klussen
... Lees meerLees minder

1 dag geleden

Verschillende teams vrijwilligers hebben onlangs in zes dagen een groot project afgerond. Schuren, kitten, schilderen, behangen - er was behoorlijk veel nodig in de woning. Door samen te werken en goede afspraken te maken hebben deze vrijwilligers een alleenstaande moeder met haar kinderen enorm blij gemaakt. Zij kon hierdoor vanuit de Blijfgroep haar nieuwe woning betrekken en een nieuwe fase in haar leven ingaan. Veel dank ook aan Lokat 3.0/Julian Breed voor jullie betrokkenheid, advies en waardevolle bijdrage ! #hulpverlening #StichtingPresent #presentalkmaar #maatschappelijkverantwoordondernemen #socialwork #blijfgroep #alkmaar #vrijwilligerswerk ... Lees meerLees minder

2 dagen geleden

Verschillende teams vrijwilligers hebben onlangs in zes dagen een groot project afgerond. Schuren, kitten, schilderen, behangen - er was behoorlijk veel nodig in de woning. Door samen te werken en goede afspraken te maken hebben deze vrijwilligers een alleenstaande moeder met haar kinderen enorm blij gemaakt. Zij kon hierdoor vanuit de Blijfgroep haar nieuwe woning betrekken en een nieuwe fase in haar leven ingaan. Veel dank ook aan Lokat 3.0/Julian Breed voor jullie betrokkenheid, advies en waardevolle bijdrage ! #hulpverlening #stichtingpresent #presentalkmaar #maatschappelijkverantwoordondernemen #socialwork #blijfgroep #alkmaar #vrijwilligerswerk

Reageer op Facebook

Geweldig dat er nog zoveel mensen zijn die vrijwillig helpen bij andere.......🤗🤗

Stichting Present Alkmaar heeft zijn/haar status bijgewerkt.
Stichting Present Alkmaar

Vrijwilligers helpen bij een nieuwe start:
Afgelopen vrijdag met een groep vrijwilligers in een ochtend het huis aangepakt (opruimen/sorteren en schoonmaken) voor een mevrouw en haar twee kinderen die het wegens fysieke en mentale omstandigheden zelf niet kon de afgelopen jaren en nu in een hulptraject een nieuwe start probeert te maken. De spullen waren behoorlijk opgestapeld, dus de groep vrijwilligers heeft (op gepaste afstand) in een korte tijd heel veel opgeruimd, vuilniszakken afgevoerd en gepoetst. En bewonderenswaardig: ook de hulpverleenster van de mevrouw nam haar vrije dag om vrijwillig te komen helpen!
#StichtingPresent #presentalkmaar #socialwork #hulpverlening #zorgvoorelkaar
... Lees meerLees minder