Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Nieuw: Present voor gezinnen!

Present voor gezinnen

Ook gezinnen kunnen zich aanmelden als groep. Present heeft hiervoor een nieuw concept ontwikkeld.  Neem eens contact met ons op over de mogelijkheden.

Stichting Present Alkmaar heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Alkmaar

Lekkere warme lunch! Op donderdag 30 november om 13.00 uur organiseren Present Alkmaar & de Kerk van de Zevende-dags-adventisten een warme lunch voor mensen met een kleine portemonnee. Waar: in de St. Josephkerk, Nassaulaan 2 Alkmaar. Er is plaats voor 40 personen. Aanmelden kan tot en met maandag 27 november bij Letizia Schraal, 06-21255169. De vorige lunch was zeer geslaagd en volgens de bezoekers erg lekker! Dus, wat let je?! ... Lee meerSee Less

4 days ago

Lekkere warme lunch! Op donderdag 30 november om 13.00 uur organiseren Present Alkmaar & de Kerk van de Zevende-dags-adventisten een warme lunch voor mensen met een kleine portemonnee. Waar: in de St. Josephkerk, Nassaulaan 2 Alkmaar. Er is plaats voor 40 personen. Aanmelden kan tot en met maandag 27 november bij  Letizia Schraal, 06-21255169. De vorige lunch was zeer geslaagd en volgens de bezoekers erg lekker! Dus, wat let je?!Image attachmentImage attachment
Stichting Present Alkmaar heeft 6 nieuwe foto's toegevoegd.
Stichting Present Alkmaar

Vandaag een succesvolle Matchmarkt beleefd. Was goed georganiseerd. Ik vond dit de beste locatie in jaren (Bredewijn Kantoormeubelen). Overzichtelijk, niet te vol en daardoor kon je goede gesprekken houden. Present Alkmaar heeft 8 zinvolle matches kunnen maken. ... Lee meerSee Less

1 month ago

Load more