Aanmelden als vrijwilliger

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Donateur

Kerstengelen gezocht!

Het is niemand onopgemerkt gebleven dat dit een uitzonderlijk jaar is. Als gevolg hiervan zijn er behoorlijk wat mensen die zich rond de feestdagen eenzaam voelen. Stichting Present Alkmaar organiseert daarom een Kerstengel Actie!

Meer over deze actie

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

GRAAG DELEN:
Stichting Present Alkmaar zoekt jongeren voor Friend4friend!
Ken je een jonge Nederlander of een jonge Nieuwkomer? Wil je leeftijdsgenoten uit een andere cultuur leren kennen? Of wil je nieuwe mensen ontmoeten en samen iets doen voor een betere maatschappij? Ook jouw cv versterken? Dan is Friend4friend iets voor jou!
Stichting Present Alkmaar organiseert Friend4friend voor jongeren in Alkmaar en omgeving. Zowel voor scholieren, studenten, werkende of werk zoekende jongeren mogelijk.
Begeleid door friend4friend trek je een halfjaar met iemand op die je anders niet zo snel zou ontmoeten. Je helpt elkaar en je doet samen leuke dingen. De een leert van de ander. Als Nieuwkomer kun je de Nederlandse taal toepassen en verbeteren. Als jonge Nederlander leer je wat het betekent een nieuw bestaan op te bouwen in een land waar je niemand kent en de cultuur nieuw is. Ook ga je samen vrijwilligerswerk doen voor een sportclub, een buurthuis of een maatschappelijk project naar jullie keus en staan er andere activiteiten voor jullie op het programma.

Wat moet je weten:
• Voor jonge Nieuwkomers/statushouders tussen 16 en 27 jaar
• Voor jonge Nederlanders tussen 16 en 27 jaar
• Maximaal 6 maanden, gemiddeld 4 uur per week in het kader van maatschappelijke diensttijd (MDT)
• Tijd en plaats zijn flexibel
• Goede begeleiding
• Voor een nieuw netwerk en een mooie kans
• Voor nieuwe vrienden!
• Europees erkend certificaat

Voor meer info: www.friend4friend.nl
email Eddie of Mieke: alkmaar@friend4friend.nl OF info@presentalkmaar.nl
... Lees meerLees minder

5 dagen geleden

GRAAG DELEN:
Stichting Present Alkmaar zoekt jongeren voor Friend4friend!
Begeleid door friend4friend trek je een halfjaar met iemand op die je anders niet zo snel zou ontmoeten. Je helpt elkaar en je doet samen leuke dingen. De een leert van de ander. Als Nieuwkomer kun je de Nederlandse taal  toepassen en verbeteren. Als jonge Nederlander leer je wat het betekent een nieuw bestaan op te bouwen in een land waar je niemand kent en de cultuur nieuw is. Ook ga je samen vrijwilligerswerk doen voor een sportclub, een buurthuis of een maatschappelijk project naar jullie keus en staan er andere activiteiten voor jullie op het programma.

Wat moet je weten:
• Voor jonge Nieuwkomers/statushouders tussen 16 en 27 jaar
• Voor jonge Nederlanders tussen 16 en 27 jaar
• Tijd en plaats zijn flexibel
• Goede begeleiding
• Voor een nieuw netwerk en een mooie kans
• Voor nieuwe vrienden!
• Europees erkend certificaat

Voor meer info: www.friend4friend.nl
email Eddie of Mieke: alkmaar@friend4friend.nl OF info@presentalkmaar.nl

Veel dank voor de hulp en fijne samenwerking Mondial verhuizers (in deze regio: Mondial De Graaf Verhuizingen)! Echt top dat jullie als bedrijf de Verhuisfamilie ondersteunen en onze doelgroep op deze wijze helpen om de verhuizing, die toch stressvol kan zijn, goed te laten verlopen!
#verhuisfamilie #mondialverhuizers #StichtingPresent #presentalkmaar #hulpverlening #verhuizing #maatschappelijkverantwoordondernemen #vrijwilligerswerk
... Lees meerLees minder

2 weken geleden

Reageer op Facebook