Aanmelden als...

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Fannoot

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Fannoot

Ideeënmap projecten

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Leuke en zinvolle teamochtend bij Babyspullen.
Vrijwel het hele kernteam van Present Alkmaar ging op dinsdag 3 december naar Stichting Babyspullen in Heerhugowaard om een match te verzilveren die we hadden gemaakt tijdens de Matchmarkt van Stichting De Waaier op 14 november. Bij het landelijke verzamel- en verzendpunt van Stichting Babyspullen deden we heel verschillende werkzaamheden. Sorteren op maat, kleur en soort kleding, opvouwen (nog niet zo makkelijk als je het nooit gedaan hebt - elke kledingsoort moet weer anders behandeld worden) en pakketten vullen. Stichting Babyspullen werkt geheel met vrijwilligers en zij waren blij dat we met een groep van 10 mensen een ochtend kwamen helpen. Weer eens iets heel anders dan op kantoor zitten, in een tuin werken, of schilderen. Erg leuk om te doen, licht werk (maar wel goed opletten!). Zeker ook een aanrader voor andere groepen! Meld je aan via info@presentalkmaar.nl en wij regelen het voor je.
... Lees meerLees minder

5 dagen geleden

Hierbij een update over het kerstengelenproject. In het begin wisten we nog niet zo goed hoe we het moesten aanpakken. We hebben echter met duidelijke overleggen een klip en klaar plan opgesteld. Via onze netwerken hebben we de kerstengelen van dit jaar gevonden die een fantastische inzet willen leveren. Ook hebben zich al genoeg hulpontvangers opgegeven die iets leuks tegemoet kunnen zien. Ook distribueren we kerstkaarten gemaakt door het jeugdatelier van Artiance(zie foto). We bedanken iedere betrokkene alvast voor zijn inzet. Opgeven als kerstengel/hulpontvanger kan nog tot 8 december! ... Lees meerLees minder

1 week geleden