Aanmelden als vrijwilliger

Ontdek hoe waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je gezin een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Donateur

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Alkmaar het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Neem dan een aandeel in Present.

Steun ons als Donateur

Zinvol vrijwilligerswerk

Zinvol vrijwilligerswerk samen met collega’s je gezin of vrienden. Ervaar hoe een paar uur van je tijd een groot verschil kan maken in het leven van een ander.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Dag 1 hulp bij verhuizing:

2 weken geleden

Dag 1 hulp bij verhuizing:
Als internationaal gezelschap van een aantal enthousiaste vrijwilligsters uit Hongarije, Afganistan, Nederland en Syrie samen aan de schoonmaak met een moeder in haar nieuwe woning waar ze vanuit de Blijfgroep naar toe verhuist. Met zijn allen was de schoonmaak in een paar uur geklaard. Een oproep van Stichting Present Alkmaar aan hun flex vrijwilligsters zorgde dat de klus binnen korte tijd van de grond kon komen en zorgde daarbij nog voor een aantal hartverwarmende donaties van huisraad. Het was een gezellige en geslaagde ochtend en moeder en kinderen kunnen verhuizen!Image attachmentImage attachment

We zijn op zoek naar groepen die zich eenmalig willen inzetten voor een dag of dagdeel voor mensen in Alkmaar die het echt hard nodig hebben. Hulpvragen komen bij ons binnen via maatschappelijke hulporganisaties. Hulp kan zowel praktisch als sociaal zijn. Je kunt kiezen welk project bij je groep past! (natuurlijk binnen RIVM richtlijnen).
Wil jij met jouw team, afdeling, collega's, sportvereniging, familie of vriendengroep “present zijn” in Alkmaar? Of heb je vragen over wat er mogelijk is binnen jouw wensen en tijd neem contact op via lnkd.in/eVwiU-z
Doe ook mee en maak het verschil!
lnkd.in/e84Mp8D

2 weken geleden

Wil jij met jouw team, afdeling, collegas, sportvereniging, familie of vriendengroep “present zijn” in Alkmaar? Of heb je vragen over wat er mogelijk is binnen jouw wensen en tijd neem contact op via https://lnkd.in/eVwiU-z
Doe ook mee en maak het verschil!

Wat een perfecte match tussen bedrijven, vrijwilligers en maatschappelijke hulporganisaties! Present Alkmaar maakte het mogelijk om twee hulpvragen op één (ook nog eens zeer warme) dag af te handelen. Via de GGZ een inboedel van een cliënt verhuisd en voor een andere cliënt een kast verplaatst.
Dit alles kon zo efficiënt verlopen omdat Vlieg Makelaars hun bus beschikbaar hadden gesteld. Dit maatwerk via Present Alkmaar komt altijd weer tot stand met veel aandacht voor passende oplossingen en met top vrijwilligers! 👍😀

4 weken geleden

Laad meer