Present Alkmaar organiseert friend4friend voor jongeren in Alkmaar e.o.

07-03-2021

Stichting Present Alkmaar zoekt jongeren voor Friend4friend!
Ken je een jonge Nederlander of een jonge Nieuwkomer? Wil je leeftijdsgenoten uit een andere cultuur leren kennen? Of wil je nieuwe mensen ontmoeten en samen iets doen voor een betere maatschappij? Ook jouw cv versterken? Dan is Friend4friend iets voor jou!
Stichting Present Alkmaar organiseert Friend4friend voor jongeren in Alkmaar en omgeving. Zowel voor scholieren, studenten, werkende of werk zoekende jongeren mogelijk.
Begeleid door friend4friend trek je een halfjaar met iemand op die je anders niet zo snel zou ontmoeten. Je helpt elkaar en je doet samen leuke dingen. De een leert van de ander. Als Nieuwkomer kun je de Nederlandse taal toepassen en verbeteren. Als jonge Nederlander leer je wat het betekent een nieuw bestaan op te bouwen in een land waar je niemand kent en de cultuur nieuw is. Ook ga je samen vrijwilligerswerk doen voor een sportclub, een buurthuis of een maatschappelijk project naar jullie keus en staan er andere activiteiten voor jullie op het programma.

Neem contact op met Eddie of Mieke via: alkmaar@friend4friend.nl of info@presentalkmaar.nl