Aanmelding hulpvraag in tijden van corona

Ook in deze tijd willen veel mensen anderen helpen daar waar dat echt nodig is.

Present draagt bij op een manier die aanvullend is aan bestaande initiatieven, zoals we altijd al doen. Juist voor mensen die niet de (sociale) vaardigheden hebben om zelf hulp te regelen, willen we die hulp graag organiseren.

We gaan voor ontmoetingen op afstand zoals een telefoongesprek, een kaartje, een appje of ontmoetingen waarbij het mogelijk is om minstens 1,5 meter afstand te houden (hond uitlaten, boodschappen doen etc.).

Heb jij een cliënt:

• met onvoldoende netwerk, financiële middelen en/of gezondheid om de hulp zelf te regelen en
  • die de komende tijd bemoediging/hulp nodig heeft en
  • die bemoediging/hulp niet kan realiseren via andere initiatieven en
  • die door jou als hulpverlener wordt begeleid

Meld dan via het onderstaande formulier de hulpvraag aan.

NB: houd bij het melden van een hulpvraag er rekening mee dat de mogelijkheid bestaat dat er geen passend aanbod is vanuit een groep voor je hulpvraag.

We passen onze werkwijze aan, zodat de hulp zo snel mogelijk geboden kan worden. Dit betekent dat we voorafgaand aan de hulp van vrijwilligers geen kennismakingsbezoek plannen en dat op de dag zelf geen fysieke ontmoeting plaatsvindt tussen hulpvrager en vrijwilligers, dan alleen via strikte afspraken volgens de richtlijnen van de Rijksoverheid.

Let op! Je krijgt een kopie van je aanmelding op je mail.
Als je geen mail ontvangt is er iets niet goed gegaan bij de aanmelding!