Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Alkmaar de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Deelname aan het lokale vrijwilligerswerk kan op verschillende manieren:

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Present Alkmaar organiseert op verzoek groene teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw kennis, kunde, beschikbare tijd en wensen verzorgen wij een dag of dagdeel voor uw organisatie.

Investering voor maatschappelijke bedrijfsdag en teambuilding:                                                                                                                              Wij Wij werken voor kwetsbare mensen die zelf geen financiele middelen hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen in rekening bij uw bedrijf. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject t/m 10 deelnemers kost € 500,- inclusief BTW. Voor grotere groepen maken we een offerte op maat. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking

Teamcoaching IKBEN!ZINVOL

Neem met uw (directie- of management)team deel aan een IKBEN!ZINVOL-dag. Dit is een effectieve en ‘duurzame’ vorm van teamcoaching, dus met een maatschappelijk randje. Een IKBEN!ZINVOL-dag ziet er als volgt uit. ’s Ochtends voert het team een (uitdagend) vrijwilligersproject uit in bijzijn van één of twee professionele teamcoaches. De middag staat in het teken van reflectie en evaluatie. Zowel individueel als in teamverband krijgt u naast inspiratie een concrete set adviezen c.q. vaardigheden mee. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Investering voor Teamcoaching IKBEN!ZINVOL:                                                                                                                                                              De kosten van een IKBEN!ZINVOL-traject hangen af van uw probleemstelling, de specifieke coachingsdoelstellingen en de omvang van uw team. Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek en een offerte op maat.

Wordt vriend of partner van Stichting Present Alkmaar

Door een gift per jaar kunt u vriend worden van Stichting Present Alkmaar. Hierdoor kunnen wij ons werk blijven doen, maar ook wordt bekend dat uw bedrijf ons werk steunt en hierdoor een stukje Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen invult. Er zijn ook mogelijkheden voor meer duurzame en praktische samenwerking als partner van Stichting Present Alkmaar. Voor meer informatie en mogelijkheden kunt u contact opnemen via:  bedrijven@presentalkmaar.nl

Ervaringen

Het was erg leuk om buiten bezig te zijn en te zien dat je binnen een paar uur echt resultaat kon zien. We  hebben in korte tijd iets kunnen betekenen en dat geeft voldoening.  – Medewerker klachtenafdeling