Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Alkmaar de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Deelname aan het lokale vrijwilligerswerk kan op twee manieren:

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Present Alkmaar organiseert op verzoek groene teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw kennis, kunde en wensen verzorgen wij een dag of dagdeel waarbij de organisatie voor onze rekening is.

Teamcoaching IKBEN!ZINVOL

Neem met uw (directie- of management)team deel aan een IKBEN!ZINVOL-dag. Dit is een effectieve en ‘duurzame’ vorm van teamcoaching, dus met een maatschappelijk randje. Een IKBEN!ZINVOL-dag ziet er als volgt uit. ’s Ochtends voert het team een (uitdagend) vrijwilligersproject uit in bijzijn van één of twee professionele teamcoaches. De middag staat in het teken van reflectie en evaluatie. Zowel individueel als in teamverband krijgt u naast inspiratie een concrete set adviezen c.q. vaardigheden mee. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 10 deelnemers kost € 500,- inclusief BTW. Voor grotere groepen maken we een offerte op maat. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking
  • Teamcoaching IKBEN!ZINVOL: De kosten van een IKBEN!ZINVOL-traject hangen af van uw probleemstelling, de specifieke coachings doelstellingen en de omvang van uw team. Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek en een offerte op maat.

Ervaringen

Het was erg leuk om buiten bezig te zijn en te zien dat je binnen een paar uur echt resultaat kon zien. We  hebben in korte tijd iets kunnen betekenen en dat geeft voldoening.  – Medewerker klachtenafdeling