Geslaagde warme maaltijd wordt herhaald

17-10-2017

De warme maaltijd voor mensen met een kleine portemonnee van 12 oktober wordt herhaald op donderdag 30 november. Vrijwilligers van de Kerk van de Zevende-dags-adventisten bereiden de maaltijd en zorgen voor de bediening.

Op donderdag 12 oktober organiseerden de Kerk van de Zevende-dags-adventisten en Present Alkmaar een warme maaltijd voor mensen met een kleine portemonnee. Gasten uit de stad werden getrakteerd op een heerlijk pastagerecht met salade. Reacties van bezoekers: “wat een lief gebaar!”, “het was erg lekker”, “fijn om gezellig te kunnen praten onder het eten”. Ook de vrijwilligers zelf vonden het geslaagd. “Een mooie ruimte en prima accommodatie”. “Leuk om te doen”. Door de enthousiaste reacties wordt dit project herhaald!

De volgende maaltijd is op donderdag 30 november, aanvang 13.00 uur, eveneens in de St. Josephkerk, Nassaulaan 2. Er is plaats voor 40 personen. Aanmelden kan tot en met maandag 27 november bij Letizia Schraal, 06-21255169. U kunt ook terecht bij Present Alkmaar.