Kerstengel actie 2021

01-11-2021

Net als vorig jaar wil Stichting Present iets doen voor mensen die zich rond de feestdagen eenzaam voelen of een hart onder de riem kunnen gebruiken. Stichting Present Alkmaar organiseert daarom wederom een Kerstengel Actie!

Er zijn veel mensen die zich eenzaam voelen of een hart onder de riem kunnen gebruiken, juist in de december maand. Net als vorig jaar willen wij voor deze mensen weer iets kunnen betekenen tijdens de weken voor de kerst. Stichting Present Alkmaar organiseert wederom een Kerstengel Actie!

KERSTENGEL BOODSCHAP

Om in sociaal isolement te moeten leven is niet plezierig. Als Stichting streven wij naar ontmoetingen en verbondenheid tussen mensen. Er voor elkaar zijn. Advent is een tijd van samen zijn. Jammer genoeg is dat nu niet voor iedereen denkbaar. Laten we in deze periode daarom licht en warmte brengen naar elkaar.

WAT EEN KERSTENGEL DOET

Een kerstengel zet zich in de maand december in voor de mensen die licht en warmte kunnen gebruiken. Als kerstengel zet jij je in de maand december minimaal 1 of 2 keer per week behulpzaam in voor een ander. Dit kan door middel van een: cadeautje, kaartje, tekening, knutselwerk, praatje aan de deur of de telefoon, iets lekkers langs brengen, een bloemetje, een klein klusje…..

Wees gerust om zelf iets onvergetelijks neer te zetten!
Wil je je aanmelden als kerstengel? Iemand zijn die wat licht en warmte brengt naar iemand die het goed kan gebruiken? Dit kan tot 23 november via de aanmeld button.

Aanmelden als Kerstengel

AANMELDEN ONTVANGER KERSTENGEL

In Nederland is een overvloed aan mensen die zich juist nu in deze tijd extra alleen voelen. Denk hierbij aan alleenstaande ouderen, asielzoekers en dakloze mensen, mensen met kwetsbare gezondheid, mensen die het even niet meezit, mentaal en/of financieel….

Ken jij iemand die een extra ruggensteun kan gebruiken? Die baat heeft dat er iemand is die hem/haar af en toe in het (winter)zonnetje zet?  Wil jij iemand voorstellen voor het ontvangen van een presentje door een Kerstengel? Dit kan tot 23 november via de aanmeld button.

Aanmelden ontvanger Kerstengel

Voor meer informatie of samenwerken? Contact: Stichting Present Alkmaar

Karin Terlouw, Coördinator, telefoon: 06 – 19867329  email: projecten@presentalkmaar.nl  of Mieke Johnson, Algemeen coördinator, telefoon: 06 – 45334719