Aanmelden als...

Ontdek hoe leuk én waardevol het is om samen met vrienden, collega’s of je kerk een ander te ontmoeten en te helpen.

aanmelden ALS GROEP

Wil je je tijd en talent graag zinvol inzetten? We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

aanmelden ALS Individu

Word Vriend van Present

Het werk van Present groeit! Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen in Almelo het vanzelfsprekend vinden naar elkaar om te zien? Toon dan je betrokkenheid als Vriend van Present.

Steun ons als Vriend

Present voor en met vluchtelingen

MEER NIEUWS >>

Recente projecten

MEER projecten >>

Vandaag zijn deze jongelui van Navigators Studentenvereniging Tilburg Present in Almelo! Hoe bijzonder is dat!

Één van de leden komt van oorsprong uit Almelo en dit weekend is hij weer even terug in zijn geboortestad. Naast de gezelligheid vinden ze het allemaal belangrijk om om te zien naar een ander, iets goeds te doen voor iemand die hun hulp nodig heeft. Present heeft een match gemaakt met AB Hulp Twente voor een cliënt dat zij ondersteunen.

De tuin van een alleenstaande vrouw wordt opgeruimd en opgeknapt. Iets waar deze mevrouw super blij mee is, want zelf kan ze het echt niet meer.
#almelo #vrijwilligerswerk #verschilmaken #bruggenbouwen #maatschappelijkbetrokken #studenten #omzien
... Lee meerSee Less

2 days ago

Partners