Tilburg in Almelo present!

01-02-2018

Een aantal dispuutsleden van studentenvereniging de Navigators uit Tilburg zijn present in Almelo. Hoe bijzonder is dat!

Één van de leden komt van oorsprong uit Almelo en dit weekend is hij, samen met een aantal dispuutmaatjes, weer even terug in zijn geboortestad. Naast de gezelligheid vinden ze het allemaal belangrijk om om te zien naar een ander, iets goeds te doen voor iemand die hun hulp nodig heeft, vandaar dat ze Stichting Present hadden benaderd.

Present heeft een match gemaakt met AB Hulp Twente voor een cliënt dat zij ondersteunen. De tuin van een alleenstaande, licht verstandelijk beperkte vrouw is opgeruimd en opgeknapt. Iets waar deze mevrouw super blij mee is, want zelf overzag ze de klus niet en het werd steeds erger en erger.

De groep studenten heeft de achtertuin onkruid vrij gemaakt, de vijver verwijderd en de schuur opgeruimd. Mevrouw kan weer opbouwen en de tuin onderhouden.