Een dikke knuffel

10-04-2018

Anderhalf jaar geleden kreeg deze mevrouw een nieuwe woning. Door allerlei vervelende omstandigheden en heel veel lichamelijke problemen die ze er in de loop van het jaar ook nog bij kreeg, kwam ze er niet toe om haar woning van binnen te sauzen. Haar hulpverlener van De Twentse Zorgcentra – ondersteuning aan huis diende een hulpvraag bij ons in, want het huis moet een thuis gaan voelen.

Onze flexers komen op veel plekken en helpen met alle liefde elke keer opnieuw. Voor deze mevrouw was het best spannend om ‘vreemden’ in haar huis te ontvangen. Stichting Present bereidt alle projecten goed voor en juist om ‘vrijwilligers’ te kunnen betrekken achter de voordeur werken we uitsluitend samen met bestaande hulpverlening. Zij kennen ‘de cliënt’ het beste.

Eenmaal op de dag zelf, was er een leuke klik tussen de vrijwilligers en mevrouw. Na de ochtend was alles mooi gewit en was mevrouw zo blij! De flexers kregen een dikke knuffel! Met goedkeuring van de hulpontvanger staat dit keer ook zij op de foto.