Ik word gezien ….

10-04-2018

Het was een mooie match met verbluffende resultaten. En dan hebben we het niet alleen over het eindresultaat, want … het feit dat onze vrijwilligers mevrouw kwam helpen, zette haar in beweging op zelf al te beginnen met opruimen. Een klus waar ze al lang tegenop keek, werd nu door haarzelf opgepakt en mogelijk.

Gezien worden, geeft een gevoel van eigenwaarde. Een gevoel van eigenwaarde heeft het effect dat je meer kan, meer dan je zelf denkt!

De betrokken hulpverlener van Zorg Accent was onder de indruk.

En voor deze alleenstaande moeder met twee kinderen met de nodige problematiek was het afgelopen zaterdag dubbel en dwars voorjaar. Want op deze eerste prachtige voorjaarsdag kwam een groep vrijwilligers haar helpen met opruimen van de schuur en tuin. En dat tussen alle Paasdrukte door! Na afloop lag de schuur en de tuin er weer netjes bij. Mevrouw én haar twee kinderen kunnen vanaf de eerste voorjaarszonnestralen weer genieten van de tuin en een opgeruimd gevoel en dat geeft rust!