Presentje!

10-04-2018

Je kunt je verjaardagsfeestje natuurlijk vieren met toastjes, plakjes leverworst en blokjes kaas. En jij als jarige maar heen en weer rennen naar de keuken zonder echt tijd te hebben om met je gasten te praten. Maar deze jarige besloot zijn verjaardag op een wel heel bijzondere wijze te vieren. Samen met zijn 14 ‘verjaardagsgasten’ een project via Present. Een presentje voor anderen! In dit geval voor bewoners van De Wonde Aveleijn.

De jarige job en zijn gasten, waaronder zoon (11) en vader (70) staken ondanks de kou op deze koude zaterdag 17 maart 2018 flink de handen uit de mouwen. Zij snoeiden bomen en struiken, ruimden zwerfafval op en maakten terrassen en tuinmeubels schoon. Het resultaat was om door een ringetje te halen!

De gasten vonden het een feest om nooit te vergeten en uiterst dankbaar werk. Jarige job genoot en kon onder het werk lekker bijpraten met zijn familieleden en vrienden, die uit het hele land naar Almelo waren gereisd!

De maatschappelijke organisatie Aveleijn had  een lekkere taart geregeld. Natuurlijk voor de verjaardag, maar ook als dank voor dit bijzondere Presentje!