Present Almelo en leerlingen van CSG Het Noordik werken samen

17-05-2019

Vroeg in de ochtend staan de 187 leerlingen van CSG Het Noordik klaar om present te zijn in Almelo. We hebben 23 mooie projecten georganiseerd waarin ze zich nuttig kunnen maken voor de ander. Er wordt samengewerkt met veel zorginstellingen en het is een succes. Er is echt van alles gedaan, pannenkoeken bakken en natuurlijk opeten, rummicubben en natuurlijk winnen, koken, een workshop rolstoel duwen, aardappelen schillen en muziek luisteren met Spotify. Er komt van alles langs, zowel sociaal als praktisch waarbij er hard gewerkt wordt in de tuin.

Noordik Doet met leuke projecten van Present

Andere jaren organiseerden we de projecten voor het Noordik op de dag van NL Doet. Dit keer is er voor gekozen om het later in het jaar te organiseren. Toch hebben we de naam Noordik Doet aangehouden, ondertussen herkenbaar voor alle betrokkenen.

Zorginstellingen waarmee we hebben samengewerkt zijn:

De Elshof, Eugeria, Friso, Weggeler, t Nieuwland, Villa de la Porte, TMZ Beth, Thuisteam Twente/ Inloop aan de Aa, Meulenbelt, De Voedselbank, De Klup, Leger des Heils Bij Bosshardt, Zorgvilla De Eshorst, Hoog Schuilenburg, Titus Brandsmahof, Zorgaccent en Huize Alexandra Coa. Allemaal bedankt voor jullie vertrouwen en open deur voor deze leerlingen.

Persberichten met Present Almelo

Er zijn al meerdere berichten gemaakt over deze leuke dag met CSG Het Noordik, kijk maar eens op:

Of op: