Qredits steekt handen uit de mouwen bij Voedselbank

24-05-2019

Woensdag 22 mei hebben medewerkers van Qredits hard gewerkt bij de Voedselbank. Ze zijn eerst gestart met koffie en een praatje over de Voedselbank. Er waren wat kritische vragen vanuit de groep vrijwilligers die uitgebreid werden beantwoord. Veelal hoorde je de opmerking…o zit dat zo…of …nooit geweten dat…. Leerzaam voor beide partijen en erg leuk dat er zoveel vragen werden gesteld. Na de koffie werd het werk verdeeld en ging iedereen goed van start.

Vrijwilligers maken verschil bij de Voedselbank

Er is vandaag veel werk verzet: heel veel kratten schoonmaken, een vrachtwagen legen, spullen sorteren en in de vriezer leggen. Alle pakketten stickeren, groente uitzoeken en wederom kratten schoonmaken. Maar vele handen maken licht werk en er kon veel gedaan worden. Alle deelnemers en de vrijwilligers van de Voedselbank hadden ruim de tijd en de energie om met elkaar in gesprek te gaan. En dat onder een prachtige fresco die hoog in de koepel hangt : het delen van brood en kleding. Een mooiere locatie kun je je niet wensen.

Foto’s Qredits medewerkers

Met dank aan Corrie van Leeuwen voor de gemaakte foto’s.