Na maanden thuiswerken weer samen!

22-06-2020

Waar veel bedrijven nog steeds kiezen voor thuiswerken vanwege de coronamaatregelen zijn teams wel toe aan live ontmoeting. Hoe bijzonder is het om na maanden van thuiswerken dan ook om je collega’s (op gepaste afstand) te ontmoeten tijdens een betekenisvol maatschappelijk project.

De fruitpakketactie van Present

Donderdag 18 juni jl. zijn er op 55  verschillende adressen gezinnen en alleenstaanden gelukkig gemaakt met een bezoekje aan de deur en een fruitpakketje door een groep collega’s van Urenco Nederland.  Betrokken naar stad en inwoners, maar ook nog eens een mogelijke teambuilding met collega’s. Een mooie match, al zeggen we zelf!

De groep ging na zorgvuldige instructie in tweetallen op pad. Ook kreeg iedereen middelen mee om het bezorgen coronaproof uit te voeren.

Het bezorgen van een fruitpakketje is al een bemoediging op zich. Wij geven de vrijwillige bezorgers echter ook mee om een praatje te maken aan de deur met de mensen. Dit levert vaak ontroerende verhalen en gesprekken op. Zo ook deze middag.

“Op vrijwel elk adres zie je dat het fruit zo welkom is! Het raakt me echt om te zien hoe welkom en dankbaar je wordt ontvangen door de mensen. Mensen die allemaal door zorgen een opkikkertje verdienen, dat zie je duidelijk”!, aldus één van de deelnemers na afloop.

Hieronder een aantal foto’s van de mooie middag! Urenco bedankt voor jullie inzet en betrokkenheid!