Christen Unie Almelo present!

11-07-2020

Héél goed!’ Bedenk daar twee omhooggestoken duimen bij en een glimlach van oor tot oor. ‘Wat vindt u nu van uw huis?’, vroegen we aan de oudere Almeloër, die het eerste groepje vrijwilligers via Present precies een week geleden hielpen met verhuizen.
Inmiddels is groep twee, leden van de Christen Unie Almleo, aan de slag geweest in wat een estafetteproject is geworden.
Tijdens de verhuizing bleek namelijk dat de man, die eigenlijk niemand heeft die hem kan helpen, terechtkwam in een kaal huis. Zeil werd in allerijl nog gelegd. Maar aan de troosteloze betonnen muren konden we toen niets doen.
Zeven leden van de Christen Unie melden zich bij Present als groep en de match was gemaakt. Zij hebben geholpen met behangen. Wat fijn! Ze bleken handige klussers, want het behang zat er snel en strak op. Ze hielpen ook nog even met meubels op hun plek zetten en lampen ophangen. Het huis van meneer werd zo steeds meer een thuis ❤️.
Een derde groepje gaat een vervolg geven voor het uitpakken van zijn spullen uit meer dan 90 dozen. Wat een omvangrijke klussen, onmogelijk voor deze man. Maar mogelijk door de inzet van groepen vrijwilligers en door er een estafetteproject van te maken!
Wat zijn we blij dat we deze meneer een steuntje in de rug hebben mogen geven richting een betere toekomst!
Bedankt leden van de Christen Unie Almelo voor jullie hulp en inzet.
Hieronder foto’s van het project.