Noodgedwongen verhuizing; goed afgerond!

11-07-2020

Weten jullie nog? Die oudere Almelose man, die op stel en sprong moest verhuizen omdat hij de trap niet meer op kon en noodgedwongen op de bank sliep. De verhuisdag is gelukt met het eerste groepje vrijwilligers via Present.
Behangen door vrijwilligers van de Christen Unie Almelo was project twee.
Donderdag 9 juli hebben we voor de laatste keer geholpen bij deze meneer met twee flexvrijwilligers. Bijgestaan door inzet van de betrokken hulpverlener en de inzet van de hulpontvanger zelf!
Er zijn in een paar uur tijd ruim 75 (!!) verhuisdozen leeggemaakt. Meneer hielp zelf ook vlijtig mee en zette zijn enorme voorraad elpees in de kast. Onze twee vrijwilligsters gaven zijn dvd’s, cd‘s en cassettebandjes een plekje. Ook kwamen ze nog allerlei andere dingen tegen, zoals keukenspulletjes, toiletartikelen en familiefoto’s.
Meneer is nu behoorlijk gesetteld. Wat is dat fijn voor hem!! Er zijn nog zo’n 25 dozen over en die gaat hij de komende tijd samen met zijn hulpverlener uitpakken. Wij zijn blij en dankbaar dat wij hem hebben kunnen helpen!