ETC trapt af met 1e project

03-10-2020

1 oktober 2020

‘Dit is leuker dan een dag op kantoor zitten!’ Collega’s Ruud, Erik-Jan, Diana, Dries en Lotte van onze nieuwe partner ETC Nederland uit Almelo, pakten vandaag voortvarend de woekerende brandnetels in de tuin van Sietse aan.

Sietse hielp zelf ook ijverig mee. Met de bosmaaier, wederom ter beschikking gesteld door Joko Totaalcleaning, vlóóg hij door het hoge gras. Sietse heeft als verslaafde een heftige tijd achter de rug. Nu is hij clean en wil naar de toekomst kijken. Niet alleen voor zichzelf maar ook voor zijn twee jonge kinderen, die regelmatig bij hem logeren.

Zij konden niet spelen in de tuin, die helemaal vol stond met hoge brandnetels.

Aan het einde van de intensieve dag was de tuin onherkenbaar. Dries, die rond de middag Diana afloste, zaaide graszaad in en maakte de grond mooi glad. Sietse was opgelucht. ‘Dit had ik alleen nooit voor elkaar gekregen. Als de kinderen bij mij waren, ging ik vaak naar de speeltuin. Maar nu kunnen we gewoon hier blijven!’

Partner van Present

Dit project was het eerste project voor ETC Nederland als partner van Present. Als partner van Present steunen zij de projecten van Present met een financiële bijdrage. Als tegenprestatie organiseert Stichting Present Almelo voor hun werknemers het hele jaar door impactvolle maatschappelijke projecten. Ook interesse om als bedrijf partner te worden van Present? Neem dan contact met ons op.