Eer van je werk hebben na schoonmaken

18-06-2021

Een jongen van 23 kan toch wel zijn eigen huis schoonmaken?! Dat zou je denken, maar soms liggen de zaken wat genuanceerder. De bewuste jongeman die wij op 12 juni hielpen poetsen, kon helemaal niks op huishoudelijk gebied toen hij op zichzelf kwam te wonen. Hij hád ook niks. Door adhd heeft hij moeite met structuur aanbrengen in zijn leven. Daarnaast is hij ook nog hypermobiel, waardoor sommige gewrichten overbeweeglijk en instabiel zijn en hij vaak pijn heeft.

Zijn twee begeleidsters van Open Mind Coaching uit Oldenzaal schakelden ons in. ‘Willen jullie helpen zijn huis helemaal schoon te maken? Dan kunnen we het in het vervolg bijhouden, samen met onze cliënt.’ Natuurlijk wilden wij dat. Geweldig dat beide dames ook mee hielpen! Onze vrijwilligers vonden het een leuke afwisseling na maanden van tuinprojecten. En wat hadden ze veel eer van hun werk! #omziennaarelkaar #openmindcoaching #jokototaalcleaning #bedanktlievevrijwilligers

Meer foto’s van dit project vind je hier onder.