Redders in nood

21-11-2021

Rudolf, Jan, Arjan en René van ETC Nederland zijn 16 november aan het klussen. Er vielen heel wat traantjes. Niet bij de vier collega’s, maar bij de 74-jarige man die zij helpen.

Na drie hersenbloedingen werd zelfstandig wonen steeds moeilijker voor hem. Daarom is hij onlangs verhuisd naar een verzorgingshuis. Van zijn oude woningstichting kreeg hij een lijst: Alle behang moest van de muren en de plafonds gewit. Voldeed hij daar niet aan, dan volgde een rekening van vele duizenden euro’s. Meneer heeft geen netwerk en is fysiek absoluut niet in staat om het zelf aan te pakken. Zijn hulpverlener van InteraktContour stuurde ons een noodkreet. En gelukkig waren daar redders in nood in de vorm van de vier ETC-collega’s. Zij doen, in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen, vrijwilligerswerk onder werktijd. #ETC #interaktcontour #maatschappelijkverantwoordondernemen #wezijnervoorelkaar #leusalmelo

Meer foto’s van dit project vind je hieronder: