Aanmeldformulier voor een praktische hulpvraag

Met onderstaand formulier kun je een melding maken van een hulpvraag. Als hulpverlener kun je beroep doen op Present en een groep vrijwilligers wanneer jouw cliënt:

• onvoldoende financiële middelen heeft
  • onvoldoende netwerk en/of
  • onvoldoende gezondheid.

Houd bij het melden van de hulpvraag rekening met het volgende:

• wij nemen alleen hulpvragen in behandeling via professionals/hulpverleners. Wens je hulp van Present, bespreek dit dan eerst met uw hulpverlener, diaconie, coach, etc.
  • de hulpverlener is verantwoordelijk voor de cliënt en dient (gedeeltelijk) aanwezig te zijn tijdens de projectdag (in sommige gevallen kan dit ook op zaterdag zijn)
  • het kan zijn dat we niet direct een passend aanbod hebben vanuit de vrijwilligersgroep. We nemen contact met jou op zodra er een passend aanbod van vrijwilligers is ontvangen.
  • op dit moment is de grootte van de groep afhankelijk van de coronamaatregelen. Lees hier hoe wij omgaan met projecten & corona;
  • wegens drukte kunnen wij alleen hulpvragen via deze website (zie onderstaand formulier) aannemen.

Lees meer over hoe Present werkt voor hulpverleners

of meld hieronder meteen je hulpvraag aan:

We zien uit naar een prettige en betekenisvolle samenwerking!

Heb je al eerder samengewerkt met Stichting Present Almelo? Zo niet, dan maken we eerst graag wat beter kennis met jou en jouw organisatie. Kennen jouw collega’s Stichting Present Almelo? Wat kunnen we verder voor jou en jouw organisatie betekenen? Wellicht zijn er andere hulpvragen waar we jullie bij kunnen ondersteunen. Hoe kunnen we de samenwerking het beste inbedden? Etc? Neem contact met ons op voor een kennismaking.

Heb je een vraag over hulpvragen en/of projecten stel ze gerust aan onze matchmaker: Ingrid Homan: 06 -360 57 061 of mail naar info@presentalmelo.nl