Als individu (Flex Present)

Ben je niet in de gelegenheid je aan te melden met een groep, maar wel op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die meerdere keren per jaar samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten: koffiedrinken met eenzame ouderen, koken voor dak- en thuislozen of het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
  • Praktische projecten: opknappen of schoonmaken van een woning, opknappen van een tuin, behangen, sauzen, helpen bij een verhuizing.

“Bijzonder dat ik naast mijn eigen gezin en baan  toch vrijwilligerswerk kan doen en zo’n groot verschil kan maken voor een ander” – Petra Bolink flexer bij Present Almelo

Zet je expertise in

Present is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen  in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil! Neem contact op voor de inzet van jouw expertise.

Nog meer leuke dingen bij Flex Present

Naast het doen van de Flex projecten, het ontmoeten van andere flexers én de directe aanpak en impact die je maakt in het leven van kwetsbare Almeloérs, ontvang je als flexer bij Present ook:

• korting op theatervoorstellingen in Almelo
  • een eigen Present T – shirt;
  • elk jaar een bedanktborrel met een hapje en een drankje
  • een dynamisch en leuk flexteam om mee samen te werken!