Als hulpverlener meld ik een hulpvraag

Als professional kun je een hulpvraag melden als je denkt dat de inzet van een groep vrijwilligers een meerwaarde heeft voor het hulpverlenings- of zorgtraject van je cliënt(en).

LET OP: wij nemen alleen hulpvragen in behandeling via professionals/hulpverleners. Wens je hulp van Present, bespreek dit dan eerst met uw hulp/netwerk.

Criteria zijn:

• Je cliënt heeft onvoldoende financiële middelen, netwerk en/of gezondheid om het werk zelf uit te voeren.
  • Je cliënt is bereid om op de dag van het project (naar kunnen) aanwezig te zijn en mee te doen.
  • Ontmoeting (tussen cliënt en vrijwilliger) is wezenlijk onderdeel van het project

Meld je sociale hulpvraag

Meld je praktische hulpvraag
Lees eerst meer over hoe Present werkt voor hulpverleners

We zien uit naar een prettige en betekenisvolle samenwerking!

Heb je al eerder samengewerkt met Stichting Present Almelo? Zo niet, dan maken we eerst graag wat beter kennis met jou en jouw organisatie. Kennen jouw collega’s Stichting Present Almelo? Wat kunnen we verder voor jou en jouw organisatie betekenen? Wellicht zijn er andere hulpvragen waar we jullie bij kunnen ondersteunen. Hoe kunnen we de samenwerking het beste inbedden? Etc? Neem contact met ons op voor een kennismaking.

Heb je een vraag over hulpvragen en/of projecten stel ze gerust aan onze matchmaker: Ingrid Homan: 06 -360 57 061 of projecten@presentalmelo.nl.