Ideeënbus

Heb jij hét beste idee voor Almelo om kwetsbare Almelo’ ers te helpen?

Of om een ander die het niet makkelijk heeft in het zonnetje te zetten? Heb jij hét idee om ontmoeting te creëren tussen verschillende stadgenoten? Drop dan hier je idee in onze ideeënbus!

DE IDEEËNBUS

Bij Present houden we ervan om jouw aanbod uit te laten blinken door deze te koppelen aan mensen en plekken waar dit zo hard nodig is. Door ons grote lokale maatschappelijke netwerk kunnen we hier terecht met vrijwilligers. We houden er ook van om te denken in mogelijkheden. Het afgelopen jaar is dit door corona versterkt; we hebben ondanks alle beperkingen een paar succesvolle nieuwe acties bedacht en de focus gelegd op  datgene wat wél kan.

Nu zijn we erg nieuwsgierig naar jullie input…..

Dus:

• Droom jij van een bepaald project of actie voor kwetsbare stadgenoten?
  • Heb jij een verlangen om ontmoeting en maatschappelijke betrokkenheid een impuls te geven in je bedrijf, vriendengroep, kerk of gezin?

Deel ze met ons via onze ideeënbus (klik op button hierboven). Na inzending nemen wij contact met je op om te kijken hoe we samen jouw idee kunnen oppakken!