Ik wil helpen

Wat mooi dat jij wilt helpen. Wij geloven dat iedereen een verschil kan maken voor een ander. Van harte welkom dus bij Stichting Present, we zetten je graag in!

Present slaat een brug tussen mensen die iets hebben te bieden en mensen die daarmee geholpen kunnen worden.

Doe je mee?

Aanmelden als groep Aanmelden als individu Aanmelden voor een actie

Laagdrempelig én moderne aanpak

Stichting Present Almelo organiseert voor (groepen) vrijwilligers éénmalige zinvolle maatschappelijke projecten en acties in en voor Almelo. Met elkaar beleef je een zinvolle en goed bestede dag of moment.

Omdenken

Door de huidige coronacrisis zijn onze groepsprojecten aangepast tot minimaal aantal mensen of niet mogelijk, denk aan klussen bij mensen in nood of bezoek aan bewoners in een instelling. Natuurlijk wil Present niet niets doen. We hebben een missie en visie met ons werk! Daarom hebben we voor jullie speciale coronaproof acties bedacht waar je aan mee kunt doen. Heb je zelf een coronaproof idee, meld je bovenstaand aan en wij bespreken de mogelijkheden met je!