Valentijn kaarten actie

We gaan liefde uitdelen in Almelo! Maak en schrijf een persoonlijke kaart voor een Almelose stadsgenoot en fleur hem/haar op met jouw mooie kaart en bemoedigende woorden!

Onze droom is dat we heel veel Almeloérs die het nu moeilijk hebben, o.a. vanwege de coronacrisis, kunnen opvrolijken met een kaart.

De kaarten komen terecht bij stadsgenoten die wonen in een woongroep of instelling. Denk aan;
Jongens en meisjes met een geestelijke of lichamelijke beperking, ouderen in verzorgingshuizen, maar zeker ook de dak- en thuislozen die worden opgevangen bij Humanitas. Hopelijk kunnen we ook diverse gezinnen die begeleid wonen in woongroepen van bijvoorbeeld Ambiq bemoedigen. Ook hopen we zoveel kaarten te ontvangen dat we alle vluchtelingen woonachtig in het AZC blij kunnen maken met een kaart.

Voor deze mensen is de lockdown een erg moeilijke tijd en jouw kaartje, maar vooral jouw persoonlijke woorden en bemoediging kan hun dag weer helemaal goedmaken!

Jouw kaart(en) kun je heel simpel inleveren bij één van onze verzamelpunten:

• Brievenbus kantoor Stichting Present Almelo, Hedemanplein 3 (Sluitersveld); je mag jouw kaart ook per post versturen aan dit adres;
  • Coop, vestiging Corridor 5 (Centrum);
  • Albert Heijn, de Gors 27 (Windmolenbroek)
  • Jumbo (Bornerbroeksestraat)

Schrijftips

Wil je graag meedoen, maar weet je niet zo goed wat je op de kaart moet schrijven? We helpen je graag met een paar schrijftips! Klik hier.

Helpen met bezorgen?

Present Almelo regelt de bezorging van kaarten samen met vrijwilligers. Wil jij meehelpen met het rondbrengen van de kaarten? Meld je hiervoor dan vóór 2 februari aan via onderstaand formulier. We organiseren per locatie een leuk aanbiedmomentje.

Aanmelding Valentijn Kaarten Actie