Meedoen als bedrijf

Wij zijn maatschappelijk betrokken!

Een mooie pijler, kernwaarde of misschien zelf visie binnen jouw bedrijf. Maar met alleen op papier redden we het niet. Wij merken (gelukkig!) een trend dat steeds meer bedrijven maatschappelijke betrokkenheid ook echt handen en voeten wil geven. Het gaan doen. Tot aan de werkvloer, team overschrijdend én teamopbouwend.

Stichting Present is voor Almelose bedrijven daarin een professionele partner en diverse bedrijven zijn je al voor gegaan. Wij hebben inmiddels prachtige projecten georganiseerd voor o.a. Urenco, Qredits, UWV, JustitiĂ«le Informatie Dienst, Sensata, Heracles, het bestuur van DNA. Bij het organiseren van maatschappelijke teamuitjes komt veel kijken en Stichting Present kan professionele en complete begeleiding bieden. We denken graag mee in de gestelde MBO – kaders en door onze ruime ervaring bieden we ook advies.

Ons uitgangspunt is altijd dat de samenwerking met Stichting Present verbinding voor alle partijen (het bedrijf en haar collega’s, Present, de hulpverleners, hulpontvangers) iets oplevert. Voorbeelden van een aantal werkvormen zijn:

• Communitywork: het bedrijf krijgt concrete invulling (tot op de werkvloer) aan haar kernwaarden/HR-beleid/maatschappelijke betrokkenheid. Collega’s gaan daadwerkelijk aan de slag (uitvoeren en de nodige voorbereiding/effecten van een project). Stichting Present organiseert en begeleid
    deze projecten compleet en professioneel.
  • Adopteer een project: het bedrijf voert zelf geen projecten uit, maar adopteert specifieke projecten.
  • Sponsoring: het bedrijf staat achter de missie en visie van Stichting Present en reikt een sponsorbedrag.
Bovenstaande zijn maar een paar voorbeelden. Uiteraard zijn er ook andere vormen van samenwerking mogelijk en wij staan open voor een gezamenlijke brainstorm.
Wij dagen jou uit om het gewoon te doen!

Neem contact met ons op voor meer informatie.