4 nieuwe flex-ers

4 januari 2022

In de maand december mochten we 4 nieuwe flex vrijwilligers verwelkomen bij Present Almelo.

Hieronder stellen zich enkele flex-ers aan jullie voor:

Hi ik ben Hussam Helli, 21 jaar en ik kom uit Syrië. Sinds vijf maanden woon ik in het AZC in Almelo. Ik heb meegedaan aan meerdere Present-projecten binnen en buiten op zaterdag. We hebben een man verhuisd en bij een jonge vrouw gesausd. Op donderdag werk ik vaak samen met Jan. Zo leer ik de taal en de cultuur sneller en ik vind het fijn mensen te helpen. Vooral oude mensen die dat zelf niet meer kunnen.

Hallo, ik ben Wout Nieuwenhuis, 50 jaar, getrouwd met Tamara, vader van drie volwassen en inmiddels getrouwde dochters en twee zoons èn opa van twee prachtige kleindochters. Ik ben christen en werk als sr.projectleider bij Landschap Overijssel. Daar heb ik onder meer Zorgend Landschap opgezet, een manier om verbinding te leggen tussen kwetsbare zorg en actief bezig zijn in de natuur: natuur en buiten zijn is echt goed voor gezondheid en je gezonder en gelukkiger voelen. Ik sport graag: 2 a 3 keer per week hardlopen, wekelijks zaalvoetbal en daaromheen wielrennen en MTB-en.
Daarnaast is er vaak het nodige te klussen in en om huis en bij familie en vrienden. Ik heb me aangemeld bij Present Almelo omdat ik graag wat wil doen voor kwetsbare mensen in Almelo. De enthousiaste verslagen via de socials maakten dat ik dacht: daar wil ik aan meehelpen.
Hallo, ik ben Annette Davina en na een fijn kennismakingsgesprek heb ik mij aangemeld als vrijwilliger bij Present Almelo. Ik ben Annette Davina en moeder van drie kinderen. Nu ze alle drie wat ouder zijn wil ik mijn vrije tijd graag goed besteden. De positieve berichtgeving van en over Present gaf mij de doorslag om juist hier vrijwilliger te worden. Naast mijn werk als financieel administrateur en vrijwilliger bij voetbalvereniging Oranje Nassau wil ik me graag gaan inzetten bij Present Almelo om zo een bijdrage te leveren aan een mooiere samenleving.
Heel veel succes en plezier bij Present!