Afscheid Jan Veenstra

10 december 2020

Vorige week was het zover. We namen afscheid van Jan Veenstra. Jan is jaren betrokken geweest als bestuurslid bij Stichting Present Almelo.

Al vanaf de oprichting is Jan betrokken bij het werk van Present. Hij was het eerste bestuurslid dat zitting nam in het bestuur van Present Almelo. Zijn betrokkenheid, expertise en aanwezigheid gaan we enorm missen.

Het afscheid kon helaas niet groots, vanwege de huidige coronamaatregelen. Ons netwerk, team en betrokkenen hebben daarom allemaal een artikel aangeleverd en samen hebben we Jan een persoonlijke glossy aangeboden als dank. Namens de algemeen coördinator, het vrijwilligersteam, huidig bestuur en ambassadeurs heeft hij vervolgens ook nog een mooi persoonlijk afscheidscadeau gekregen.

Jan, het ga je goed en we wensen jou alle goeds toe in de toekomst!