Artikel in vakblad Verhuizen: Het beste van twee werelden

24 november 2021

Het vakblad Verhuizen besteedde aandacht aan onze grote klus van 16 oktober. Het is een mooi verhaal geworden over een dankbaar project. #tactusverslavingszorg #dijkstraverhuizingen Mondial Movers Nederland

Kan een afbeelding zijn van 11 mensen en de tekst '"HET BESTE VAN TWEE WERELDEN" BELANGENLOZE INZET OOGST DANKBAARHEID Door Leonie Naaktgeboren MVO Een verhuizing voor Verhuisfamilie uitvoeren vrijwilligers stichting Present. rkomt naar nieuwe woning. dankbaarheid. Alleen mensen een eamprestatie Erkende Verhuizers meer kijken dan alleen overbrengen uiteindelijk allemaal weer gelukt is,i vaak grote moeten verhuizen, maar financiele middelen hulp anuit Algelopen werden twee network komen atgevoerd voor het geljkvloerse vond Almelo nboedel verhukzing plaats elektrische Wezijn verhuizen gecombineerd warden. verhuisbedrijf dankbaar MOnDIAL NG Oproep Wie graag doen zich aanmelden nad code bovenaan deze pagina. Verhuizen nummor 9november 2021 37'