Bijdrage Akkerfonds

18 juni 2018

Donderdagavond 31 mei was het gezellig druk bij de christelijke boekhandel De Akker in Vriezenveen. Samen met vertegenwoordigers van 30 goede doelen waren ook wij naar De Akker gekomen voor de overhandiging van een prachtige cheque uit het Akkerfonds.

Midden mei werden wij enorm verrast door een telefoontje uit de Christelijke Gereformeerde Kerk uit Almelo dat de diaconie een aanvraag had gedaan voor Stichting Present Almelo en dit was gehonoreerd.

Jaarlijks keert het bestuur van Christelijk Boekenhuis De Akker en Stichting de Zaaier een deel van de winst uit aan goede doelen van diverse instellingen uit Twenterand. Op feestelijke wijze en onder grote belangstelling is de cheque van € 75,– overhandigd aan Jan Veenstra, onze bestuursvoorzitter.

Wij danken de CGK Almelo en het Akkerfonds, Christelijk Boekenhuis De Akker hartelijk voor deze bijdrage die ten goede komt aan de projecten van Stichting Present in Almelo en omgeving!