Cheque van Apostolisch Genootschap Almelo

22 maart 2021

Blij verrast waren wij met het bericht dat we een cheque krijgen van het Apostolisch Genootschap van maar liefst € 752! De donatie is gedaan door deze kerk en haar leden die Present een warm hart toedragen.

Naast de financiële steun zijn individuele gemeenteleden ook betrokken bij Present. Zo hebben we in de adventsperiode eind 2020 een aantal gemeenteleden mogen inzetten als ‘Kerstengel’ tijdens onze Kerstengelactie. Zij hebben zelf mogen ervaren hoe belangrijk en nodig het werk van Present is. De Kerstengelen brachten steun en bemoediging bij mensen die door een moeilijke tijd gaan.

Dank Apostolisch Genootschap voor jullie gift en steun. Met jullie gift kunnen wij ons werk blijven doen in Almelo en steunen jullie de projecten die wij organiseren voor vrijwilligers en mensen in nood in Almelo.