Coronamaatregelen Present Almelo

16 maart 2020

In verband met het coronavirus en de richtlijnen van de RIVM hebben wij tot onze grote spijt moeten besluiten om al onze vrijwilligersprojecten in ieder geval tot en met april te annuleren. Wij als Present volgen vanzelfsprekend de richtlijnen van het RIVM en het kabinet op. Omdat we veel vrijwilligers in beweging zetten en met kwetsbare mensen in contact zijn, moeten we hierin onze verantwoordelijkheid nemen.

Zowel de projecten als de voorbereidingen van de projecten en de externe afspraken kunnen niet doorgaan. Present Almelo zal haar relaties, de samenwerkende hulpverleners en contactpersonen van de vrijwilligersgroepen hierover persoonlijk informeren. Uiteraard hopen wij alle vrijwilligersgroepen en externe afspraken vanaf mei weer op te kunnen pakken.  Het team werkt vanuit huis en is (beperkt) telefonisch en via de mail bereikbaar overeenkomstig onze openingstijden.