Dank aan nieuwe sponsor: St. Mensen voor Mensen

28 november 2018

Veel, maar dan ook heel veel, geld ophalen door middel van een tweejaarlijkse Haringgala, daar zijn ze goed in! En dat geld delen ze met goede doelen! Wauw!, wat een geweldig initiatief van Stichting Mensen voor Mensen.

Een prachtig geschenk

Stichting Present Almelo mocht dinsdagavond 27 november 2018, samen met een aantal andere goede doelen, een mooie bijdrage van € 5000,- ontvangen. Met dit extra budget kunnen we in onze projecten blijven investeren. Daarnaast kunnen we ook nu onze gesponsorde aanhanger gaan bestickeren, zodat we hiermee ook weer meer naamsbekendheid kunnen creëren voor ons werk.

Stichting Mensen voor Mensen is een regionale stichting en heeft als doel mensen kansen te bieden die buiten hun schuld om in moeilijke situaties zijn beland, verzachten van het leed waarin deze mensen moeten leven en het voorkomen dat kinderen van de financiële en schrijnende situatie de dupe worden. De missie van deze stichting past zo bij hoe Stichting Present ook inzet op projecten!: wij zetten mensen in voor deze kwetsbare mensen.

Aanbeveling

De ambassadeur van Stichting Mensen voor Mensen is Burgemeester Arjen Gerritsen en hij heeft Present Almelo aanbevolen. Tijdens de uitreiking van de cheque sprak hij toe dat hij trots is op wat Stichting Present samen met onze duizenden vrijwilligers in Almelo doet.  Maar ook het feit dat dit op een professionele manier wordt aangepakt en we zo ook enorm verschil maken.

Dank voor dit vertrouwen en deze bijdrage; bestuur en ambassadeurs van Stichting Mensen voor Mensen! Een pluim op ons werk!