De 24 uur Waterstof Challenge in Almelo present!

14 mei 2020

Een leuke aftrap van onze fruitpakkettenactie! Aanstaande zaterdag worden de eerste pakketjes uitgedeeld aan Almelo’ers die wel een opkikker kunnen gebruiken. Een waterstofauto, onderdeel van de 24 uur Waterstof Challenge komt zaterdag 16 mei a.s. langs in Almelo. De chauffeur deelt de eerste pakketten uit!

De 24 uur Waterstof Challenge, oorspronkelijk gepland op 15 en 16 mei, kon vanwege het coronavirus niet plaatsvinden. Normaal gesproken nemen hier ongeveer 25 teams aan deel wat uiteraard nu, vanwege het coronavirus, niet mogelijk is. Maar hey; omdenken: vanwege ditzelfde coronavirus hebben ze er nu voor gekozen om chauffeurs (alleen) in verschillende waterstofauto’s door heel Nederland te laten toeren en door heel Nederland mensen een hart onder de riem te steken. Hierin heeft de organisatie van de 24 uur Waterstof Challenge een samenwerking gezocht met Stichting Present! Almelo doet dus ook mee!

Uiteraard volgt er zaterdag een leuke foto van deze actie!