Dik projectconciërge Present

16-07-2020

Wij zijn blij, want Dik Wind, trouwe flexer, is projectconciërge geworden bij Present Almelo!

Dik is al vanaf het begin betrokken bij onze mooie stichting. Waarom? “Het is onze opdracht. We mogen naar elkaar omzien. In doe dit in de kerk waar ik lid van ben, maar wil dit ook graag naar de mensen buiten onze eigen omgeving, buiten de kerk. Dat is gewoon heel belangrijk”. En dat vinden wij ook. Het sluit aan bij onze missie, visie, onze inspiratie en motivatie.

Geweldig dat Dik zich dus nu ook, naast zijn flexwerk, als projectconciërge voor Present, voor Almelo wil inzetten.

Wat gaat Dik doen?

Dik beheert (al langere tijd) de twee aanhangers van Present Almelo. Hij doet de opslag, planning en het onderhoud. Dik denkt met ons mee in wat handig is met betrekking tot materialen die nodig zijn bij de praktische projecten. Soms is zijn advies door klusinzicht, kennis en kluservaring bij bepaalde klussen van enorme waarde voor ons en de projectbegeleiders. Omdat het een nieuwe in te vullen functie is bij Present zullen we de verdere invulling nog vorm gaan geven. Door zijn jaren lange flexervaring en praktische inzicht en skills zijn we blij met deze rol bij Present.

Dik doet het niet alleen. Zijn vrouw Ria is ook al jaren flexer bij ons. Samen zijn zij bekende gezichten bij Present en in Almelo.

Dank jullie wel voor jullie betrokkenheid en jaren inzet!