Een frisse start!

5 januari 2016

Present2016Nieuw jaar

Aan het begin van dit nieuwe jaar 2016 willen we je graag alle goeds toewensen! Wij van Present gaan met frisse energie weer aan het werk om met allerlei groepen vrijwilligers, onze eigen flexers en onze groepenbegeleiders de handen uit de mouwen te steken voor Almeloërs. Een stap in de goede richting, een zetje in de rug, een lichtpuntje zijn, praktisch of sociaal; niet heel groot maar wel enorm waardevol.

Henny WayerNieuwe collega

Ook zijn we heel blij dat we een nieuwe groepenbegeleider mogen voorstellen: Henny Wajer zal naast Annette, Fennie en Christi voor Present projecten gaan begeleiden. Graag stelt ze zich even zelf voor: Ik ben Henny Wajer, 54 lentes jong. Ik ben al 31 jaar gelukkig getrouwd met Ronald en samen zijn we gezegend met 3 kinderen. Sinds 7 jaar ben ik actief in de thuiszorg als huishoudelijke  hulp, dat doe ik met heel veel plezier.  Verder ben ik binnen een evangelische gemeente actief (in de kringen en in het kinderwerk). Mijn  hart gaat  uit naar de zwakkere in de samenleving (vooral kinderen  en ouderen).  In mijn vrije tijd  geniet ik graag van een goed boek. In onze vakanties zijn we weinig in Nederland  te vinden. Je raadt het al, we zijn gek op reizen en hebben dan ook al menig Europees  land bewonderd. Ik kijk er naar uit om bij Stichting Present aan de slag  te gaan! Hartelijke groet, Henny.[sb-custom-gallery]