Eerste uitgiftemomenten fruitpakketten een succes!

28 mei 2020

De eerste fruitpakketten zijn overhandigd en wat was het bijzonder! De reacties van vrijwilligers, ontvangers, hulpverleners zijn hartverwarmend. Wellicht heb je al foto’s en filmpjes gezien op social media, toch willen we jullie ook via deze weg op de hoogte brengen. Want mede door jullie vrijgevigheid is deze actie mogelijk geworden.

De aftrap werd verzorgd op zaterdag 16 mei. Wat een mooie eerste ervaring. Een waterstofauto, onderdeel van de 24 uur Waterstof Challenge kwam langs in Almelo. De chauffeur deelde de eerste pakketten uit en wat bijzonder was dat. Het was zo mooi om te zien hoe belangstellend hij was en hoe de hulpontvangers daarop reageerden.

Video: chauffeur van watertofchallenge deelt fruitpakketten uit

Voor een indruk kun je de volgende video bekijken (het begin is niet heel hard, dus even geduld, het geluid wordt later wat harder ;-)): Eerste uitgifte fruitpakketactie 16 mei 2020

Sommige hulpontvangers kwamen bijna niet meer uit huis, bang om besmet te raken. Ze kregen weinig hulp meer en het netwerk kromp, terwijl dit al niet groot was. De verhalen waren verdrietig en de reacties dankbaar.

Deze week gaan we met 12 groepjes van twee personen maar liefst 85 fruitpakketten bezorgen op 85 verschillende adressen. We gaan weer veel hulpontvangers blij maken!

Foto’s uitgifte fruitpakketactie in Almelo

[sb-custom-gallery]