Els; nieuwe projectbegeleider

16 juli 2020

Welkom aan Els Pril! Els gaat Present Almelo versterken in de functie van vrijwillige projectbegeleider. We zijn blij met haar komst, want wegens het vertrek van een aantal projectbegeleiders zijn we hard op zoek naar nieuwe krachten.

Het is waardevol om Els in ons team te verwelkomen, omdat ze haar eigen kunde en kennis meebrengt. We zien uit naar een mooie samenwerking.

Hieronder stelt Els zich graag aan jullie voor:

“Mag ik me even voorstellen als de nieuwe projectbegeleider van Stichting Present Almelo. Mijn naam is Els Pril 41 jaar oud, geboren en getogen in Almelo en moeder van een dochter van 20.

Een van mijn motto’s is een citaat van Gandhi: “Wees de verandering die je wilt zien in de wereld”. Omdat ik denk dat Stichting Present bezig is veranderingen te brengen die ik graag zou willen zien in Almelo, maar ook in de wereld wil ik mij als vrijwilliger aan Stichting Present verbinden.

Ik weet hoe het is om in de situatie te verkeren waarin de mensen zitten die we helpen aangezien ik zelf 6 jaar lang in mijn eigen huis gevangen gezeten heb vanwege mobiliteitsproblemen, je wereld en je netwerk wordt dan in een relatief korte tijd heel klein. Inmiddels heb ik mijn vrijheid terug gekregen vanwege mijn scootmobiel waarmee ik overal kan komen en weer opnieuw kan bouwen aan een netwerk.

Ook ben ik als taalcoach en empowerment trainer actief bij het taalpunt omdat ik het prachtig vind om mensen te zien groeien in taal maar zeker ook zelfvertrouwen. En dan heb ik nog wat vrije tijd waarin ik graag lees en probeer mezelf verder te ontwikkelen op allerlei vlakken. Een ander motto van mij is ‘een dag niets geleerd is een dag niet geleefd ;)'”.

Welkom Els in ons team!