ETC Nederland partner van Present

30 september 2020

Almelo – 30 september 2020

Met trots en blijdschap presenteren wij vandaag aan jullie onze nieuwste partner: ETC Nederland

ETC een goede buur!

ETC wil een verschil maken voor de lokale gemeenschap door betrokkenheid te tonen. Dat kan zijn op het gebied van onderwijs, door de ondersteuning van plannen voor de verbetering van de lokale woonomgeving of door een gezonde levenswijze te stimuleren. Overal waar ETC actief is, willen ze zich als een goede buur gedragen. Om dit vorm te geven in Almelo is door ETC Nederland een samenwerking aangegaan met Stichting Present Almelo.

ETC aan het woord

“Wat ons als bedrijf aanspreekt in de samenwerking met Stichting Present is dat ‘de betrokkenheid die we willen tonen’ mogelijk wordt gemaakt door al onze collega’s. We steunen met dit partnerschap diverse maatschappelijke projecten, maar niet vanuit een potje, een beleid of een visie. Nee, elke medewerker kan meedoen aan die maatschappelijke projecten en zo verschil maken voor Almelose stadsgenoten in nood. We zetten ons samen in en ontmoeten de mensen in nood zelf. Dat is een bijzondere ervaring. Voordat we het partnerschap aangingen met Present hebben we vorig jaar bij twee pilotprojecten kunnen ervaren hoe waardevol het is om je samen met je collega’s in te zetten bij iemand in nood. Nogmaals; onvergetelijk en we kunnen het ieder bedrijf aanbevelen”, aldus Remco van Ham – HR&A Manager

1e project vandaag van start

Present Almelo is natuurlijk blij met ETC Nederland als nieuwe partner. De komende jaren gaan ze zich met verschillende groepen collega’s inzetten op verschillende projecten. Klussen, activiteiten en ontmoetingen bij en voor Almelose stadsgenoten die dit goed kunnen gebruiken.

Met het partnerschap draagt ETC Nederland bij aan de continuïteit van al onze projecten in Almelo. Om het partnerschap te bezegelen heeft ETC Nederland vanmorgen een MVO – certificaat ontvangen. Vandaag start de eerste officiële groep medewerkers. Zij gaan de tuin kindvriendelijk opknappen voor een alleenstaande vader.

Wij danken ETC Nederland voor het partnerschap en wij zien uit naar alle projecten. Hieronder een aantal foto’s van het mooie moment vanmorgen. Uiteraard op 1,5 meter afstand van elkaar! 😉 [sb-custom-gallery]