Even voorstellen

10 december 2018

Wat bijzonder. Steeds meer vaste vrijwilligers willen zich verbinden en inzetten voor het werk van Stichting Present in Almelo. Wij mogen aan jullie voorstellen, onze nieuwste aanwinst: Marius van Harten. Marius gaat in eerste instantie aan de slag als vrijwillige groepenbegeleider. Vanuit zijn studie en carrière switch kan hij op deze manier een kijkje achter de schermen nemen bij hulpverleningstrajecten, maar zich ook actief inzetten voor hulpbehoevenden. Naast zijn functie als vrijwillige groepenbegeleider is het ook de bedoeling dat hij voor Present in Almelo de impact van onze projecten voor hulpverleners en hulpontvangers gaat onderzoeken. Wij zijn erg benieuwd naar dit onderzoek en de bijdrage die Marius hierin wil leveren. Succes Marius!

Hieronder stelt Marius zich nog even kort aan jullie voor:

“Ik ben Marius van Harten. In 1967 ben ik op de Veluwe geboren. Samen met mijn vrouw, dochter en zoon woon ik in Wierden. Als ondernemer geef ik leiding aan ons 29 koppig team van goudsmeden, horlogemakers en administratief medewerkers. Daarnaast ga ik een dag in de week naar school. In het kader van ‘leven lang leren’ ben ik begonnen aan de opleiding Social Work op de hogeschool Windesheim in Zwolle.
In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te paragilden; voetjes van de grond, zoekend naar termiek, geniet ik met volle teugen van het uitzicht en het telkens naar meer smakende gevoel van vrijheid.
Ik vind het voor mijzelf belangrijk een zinvolle bijdrage te leveren aan de samenleving. Dat hoop ik onder andere te doen door het werk dat ik mag gaan doen als groepenbegeleider voor Stichting Present Almelo. Ik kijk er naar uit om mee te werken aan de mooie projecten!”