Even voorstellen: Petra Koers onze nieuwe groepenbegeleider

19 september 2018

Met trots mogen wij aan jullie voorstellen; Petra Koers, onze nieuwe groepenbegeleider. Vanaf 1 september is ze aan de slag gegaan bij Present Almelo. Petra is een enthousiasme vrouw met een warm hart voor andere mensen. Ze heeft een hulpverleningsachtergrond, maar ze wil haar functie bij Present Almelo vooral doen vanuit haar hart. Wij vinden het geweldig! Hieronder stelt zij zich graag ook even persoonlijk aan jullie voor en wie weet kom je haar binnenkort tegen bij één van de projecten!

“Graag stel ik mijzelf even aan jullie voor. Mijn naam is Petra Koers en ik woon samen met mijn man in Borne. In het dagelijks leven werk ik als sociaal werker en begeleid in volwassenen in de thuissituatie. In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om te ontspannen met een boek of lekker wandelen of fietsen door de natuur. Mijn man en ik zijn actief lid van Baptistengemeente De Bron in Almelo.

Het doen van vrijwilligerswerk is voor mij vanzelfsprekend. Ik zie het als een verrijking van mijn leven, kennis en sociale contacten. Het werk van Stichting Present draag ik een warm hart toe en ik vind het fijn dat ik nu zelf mijn capaciteiten en tijd kan gaan inzetten binnen het team en op deze manier een steentje kan bijdragen in het verbinden van mensen binnen Almelo”.