Heracles Almelo partner in natura

19 april 2021

Heracles Almelo is partner in natura geworden van Present Almelo. Al langere tijd is Heracles Almelo betrokken bij het werk dat Present in Almelo doet en dragen zij Present een warm hart toe. Onlangs hebben spelers bijvoorbeeld meegedaan aan onze Harten Valentijn Kaartenactie.

Samenwerking intensiveren

Present Almelo is Heracles Almelo dankbaar voor hun betrokkenheid. Heracles Almelo wil haar betrokkenheid en samenwerking intensiveren door structureler samen te gaan werken. Denk bijvoorbeeld aan het samen uitvoeren van vrijwilligersprojecten en het opzetten van lokale maatschappelijke acties.  Daarom is nu de samenwerking (die er eigenlijk al was) bekrachtigd met een partnerschap als partner in natura én een handtekening.

Maatschappelijke inzet Heracles Almelo

“Heracles Almelo vervult naast een sportieve rol ook een belangrijke sociale rol in de regio. De club gebruikt haar impact om een positieve bijdrage te leveren op maatschappelijk gebied. De samenwerking met Stichting Present Almelo is hier een sprekend voorbeeld van”, aldus Rob Toussaint die met groot enthousiasme zijn handtekening zet voor deze mooie lokale verbinding.