Jaarverslag 2017

3 mei 2018

Vrijwilligerswerk in groepsverband laat een positieve groeiende trend zien. Het aantal groepen dat zich inzet via Stichting Present Almelo is in 2017 gestegen met maar liefst 10% ten opzichte van 2016. Onder andere dit zie je terug in de cijfers van 2017 die wij met trots hierbij presenteren in ons jaarverslag 2017.

Naast de cijfers vinden wij het ook belangrijk om jullie te laten zien voor welke beweging wij staan. Hoe we door ontwikkelen in de stad Almelo en met welke partijen wij samenwerken. Ook hierin geeft ons jaarverslag jullie een mooi beeld. Download hier het verslag.

Mocht het jaarverslag u aansporen om samen te werken, partner te worden of vrijwilligerswerk te doen, neem gerust contact met ons op.