Jubileumfeest

11 december 2017

Donderdag 23 november jl. hebben wij met onze vaste vrijwilligers, flexers, bestuur, Presentcollega’s uit de regio en verdere nauw betrokkenen het vijfjarig jubileum van Present in Almelo mogen vieren.

Na een dankwoordje van Jan Veenstra en Ruth Dam werd aan alle aanwezigen een heerlijk buffet aangeboden door onze buurman Poelier Ten Velde.

Na afloop van het buffet werden de vaste vrijwilligers en de flexers geëerd met een eigen ontworpen Presentspeldje. “Wij zijn trots en dankbaar op het team en de vrijwilligers en ook zij zijn ambassadeurs van het mooie werk dat we mogen doen in Almelo. Dit speldje symboliseert hopelijk de waarde hiervan”, aldus Ruth en Irene – coördinatoren Present Almelo. Ook kreeg iedereen een bloembol mee dat hopelijk de groei van Present in Almelo mag symboliseren. Deze bloembollen zijn aangeboden door andere buurman Ricks Bloemen.

Foto’s van de inhuldiging ’s middags en het jubileumfeest ’s avonds

Met dank aan fotografe Corrie van Leeuwen die vrijwillig haar talent en tijd heeft ingezet om deze bijzondere dag vast te leggen.