Jubileumgift: investeer mee in Almelo

20 november 2017

Present bestaat vijf jaar in Almelo. We zijn dankbaar voor alle vrijwilligers en partners die de afgelopen jaren Present zijn geweest. Samen hebben we al op 500 plekken verschil gemaakt! Help je mee Almelo de komende jaren nog mooier maken?

Een jubileumgift om 10 projecten te financieren

In de afgelopen vijf jaar heeft Stichting Present in Almelo met alle vrijwilligers verbindingen gelegd tussen oud en jong, arm en rijk, ziek en gezond. Deze verbindingen zijn goud waard en daar willen we de komende jaren in blijven investeren.  Het rendement van de inzet van onze vrijwilligers is groot en dat geven wij cadeau aan Almelo.

En het leuke is: ter gelegenheid van ons jubileum kun jij ook bijdragen! Met jouw jubileumgift investeer je in minimaal 10 grote projecten die uitgevoerd worden door groepen vrijwilligers. Bijvoorbeeld het opknappen van een kinderkamer bij een gezin dat leeft onder de armoedegrens. Dit soort projecten bieden nieuw perspectief in het leven van anderen, dus zijn erg belangrijk en doen er toe.

Klik op deze button voor meer informatie én het direct regelen van jouw donatie.

Wil je als bedrijf een project adopteren of wil je structurele giften geven? Neem dan contact met ons op via 06-83225609 of info@presentalmelo.nl.