Meet & Eat met vluchtelingen

16-01-2019

Jaaaa! , het is weer zover! De eerstvolgende Meet & Eat met vluchtelingen in 2019 en daar kun je je NU voor aanmelden. Klik hier voor meer informatie en je eventuele aanmelding.

Zaterdag 9 maart a.s. vanaf 16:00 uur.

Het is de zesde keer dat wij Meet & Eat  organiseren en elke editie is waardevol en kent enthousiasme onder alle deelnemers. Vooraf én achteraf 😉 Sommige gastadressen (vrienden, buren, kerken, gezinnen) doen vaker mee, sommigen éénmalig. Stichting Present wil zich inzetten voor een Almelo waarbij we elkaar ontmoeten en weer meer gaan zien. En daar horen ook vluchtelingen bij die tijdelijk verblijven op het AZC of nieuwkomers die onlangs in Almelo zijn komen wonen!

Tijdens Meet & Eat ligt vooral de nadruk op ontmoeting en gezelligheid. Je hoeft alleen maar mee te doen, je zit nergens aan vast en dat wordt als prettig ervaren! Voor vluchtelingen is het fijn om even een avondje weg te zijn. Met een klein gebaar maak je impact, want voor de vluchtelingen voelt ‘eten in jouw huis’ als een warm welkom!

Doe je mee?