Mooie cheque van Pom & Floor

10 oktober 2018

Onlangs hebben wij een prachtige cheque in ontvangst mogen nemen van Pom & Floor, 2e hands kinderkleding winkel.

Het bedrag is de opbrengst van de zogenaamde ‘zomeropruiming’ van Pom & Floor, waarbij op de zaterdag voor de zomervakantie alle kledingstukken worden verkocht voor één euro per stuk. Deze actie wordt al vier jaar gehouden en dit jaar was Stichting Present uitgekozen als goed doel.

Wij zijn erg blij met deze gift, want alleen door middel van giften, partners en sponsoren kunnen onze projecten blijven bestaan. De bijdrage van Pom & Floor wordt toegekend aan de projecten die wij gaan organiseren voor basisscholen. Onlangs hebben wij de prachtige lesmethodiek ‘Onze school is Present’ in Almelo gelanceerd. Dit schoolseizoen gaan de eerste projecten van start met kinderen van basisschool De Fakkel. De kinderen worden gekoppeld aan kwetsbare inwoners van Almelo die juist de hulp of aandacht van kinderen goed kunnen gebruiken. Mooie dingen dus!