Nieuw bestuurslid: Henk Huisman

12 maart 2018

Trots en blij zijn wij met de komst van Henk Huisman als nieuw bestuurslid van Stichting Present Almelo. Hieronder stelt hij zich kort aan jullie voor. Welkom Henk en wij zijn blij met jouw komst en inzet van jouw talenten voor Almelo en Stichting Present Almelo!

“Mijn naam is Henk Huisman, geboren en getogen in Rouveen. In 1974 ben ik getrouwd met Jenny en zijn we in Arnhem gaan wonen. Daarna verhuisd naar Doesburg en via Best zijn we uiteindelijk in 1987 in Almelo terecht gekomen. We kregen 5 kinderen, die inmiddels het huis uit zijn en verspreid over Nederland wonen.

Door mijn werk kwam ik terecht op afdeling marketing bij Holec Hengelo (inmiddels Eaton) en daar heb ik dertig jaar met wisselend plezier verschillende taken op marketing en verkoop mogen doen

Na het bereiken van mijn pensioengerechtigde leeftijd heb ik nog een halfjaar kunnen doorwerken en ben sinds Juni 2017 officieel gestopt met betaald werken.

Ik kwam Jan Veenstra tegen en door zijn enthousiasme ben ik overgehaald om met ingang van januari toe te treden tot het bestuur van Present Almelo. Zelf kende ik Present een beetje vanuit een project waarin ik met mijn kerkelijke wijkgenoten heb meegedraaid.

Het is mijn wens dat we als Present Almelo een steentje bijdragen aan een socialere samenleving. Iedereen is waardevol, ook hij of zij die het een periode van zijn of haar leven moeilijk heeft of helemaal niet mee lijkt te tellen. Oog voor elkaar hebben en inzet voor de ander zonder (direct) iets terug te verwachten, zijn belangrijke bouwstenen voor een hechte samenleving.

Als bestuurslid wil ik graag meewerken en mijn ervaringen op gebied van verkoop en marketing inzetten samen met team en vrijwilligers om Present Almelo te versterken en de verworven plaats in de Almelose samenleving vast te houden en uit te bouwen”.