NIEUW: Partnerpakketten

9 januari 2020

Bedrijven die maatschappelijk verantwoord willen ondernemen kunnen dit nu nóg makkelijker organiseren via Present Almelo door onze nieuwe partnerpakketten. U kiest als bedrijf zelf welk partnerpakket het beste bij uw onderneming past. Helder, inzichtelijk en transparant.

Door partner te worden van Present steunt u:
Sowieso de vele waardevolle maatschappelijke projecten die wij structureel organiseren. Kijk hier welke projecten dit zijn. Daarnaast kunnen wij u ook helpen uw eigen maatschappelijke projecten vorm te geven.

Wilt u als bedrijf meer dan enkel winst maken? Wilt u ook iets teruggeven aan de maatschappij? Hoe doet u dat en hoe betrekt u uw werknemers hierin? Stichting Present werkt in Almelo samen met diverse bedrijvenpartners en heeft ervaring met het organiseren van werknemersvrijwilligerswerk. Onze core business is maatschappelijke projecten organiseren voor allerlei groepen.

Wij hebben u als bedrijf nodig: voor mankracht (groepen collega’s die zich inzetten voor de maatschappij), maar ook, én ja, even heel transparant: financiële steun. Als stichting zijn wij simpelweg ook afhankelijk van bedrijven die onze waardevolle én nodige projecten ondersteunen. In ons geval krijgt u er ook nog eens iets heel moois voor terug!

Investeer in de lokale omgeving van uw onderneming

Wij geloven dat wanneer steeds meer mensen in Almelo naar elkaar omzien, de stad een stukje mooier wordt voor iedereen. Als bedrijf speelt u hier ook een belangrijke rol in. U doet iets terug voor de lokale omgeving van uw onderneming, vooroordelen vervagen en de betrokkenheid onderling groeit.

Nóg makkelijker; een partnerpakket!

U kunt kiezen uit een partnerpakket dat het het beste bij u past. Op deze manier weet u precies waar u aan toe bent en wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard is het pakket een basis en gaan wij altijd met u in gesprek en is maatwerk mogelijk.

Voor mensen in nood

Door ons grote maatschappelijke netwerk in Almelo hebben wij een hulpvragenbestand waar we vele groepen vrijwilligers op in willen en kunnen zetten. Wij verwelkomen u graag als partner, zodat wij als stichting kunnen blijven investeren in vrijwilligers die deze mensen uit Almelo in nood helpen. Mensen die te maken hebben met armoede, eenzaamheid of ziekte.

Benieuwd naar de partnerpakketten? Kijk dan hier .

Wilt u partner worden en direct contact? Neem dan contact op met Ruth Dam: ruth.dam@presentalmelo.nl, 06 – 83225609.